fredag den 17. februar 2012

WEEKEND... WEEKEND....

  Så er en god uge færdig og vi ser frem til en stille og rolig weekend, det bliver dejligt:)


Idag har jeg hjulpet en masse elever med deres forskellige projekter og sluttet dagen af med et af mine egne....---- Undertøj ---- synes det er svært at finde fint undertøj til børn så har her på det seneste produceret mit eget... Det falder i god jord hos mine piger og jeg får samtidig brugt noget af mit rest stof:) Havde også klippet til underbukserne men nåede ikke at lave dem så dem må i se en anden gang.

                    Minnie har jeg netop fixeret på ryggen af en cardigan, det bliver mit næste projekt;


Ugen for pigerne gik i fisk....


Pigerne tog idag et akvarium med hjem som de har lavet til deres værelse så nu er vi de heldige ejere af fisk....


God weekend derude:)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar